تعمیرات تخصصی ساید بای ساید

تعمیرات ساید بای ساید دوو

دوو

همه چیز در مورد تعمیرات ساید بای ساید دوو را در این مقاله بخوانید:

شرکت لوازم خانگی دوو در تاریخ ۲۲ مارس ۱۹۶۷ توسط کیم وو چونگ، در سئول کره جنوبی تاسیس شد. نام  این شرکت از دو قسمت (Dae) که به زبان کره ای، به معنی فوق العاده و (woo) که قسمتی از نام موسس آن است گرفته شده است.

این شرکت با بهره گیری از دانش مهندسی و نیروی متخصص بومی تا سال 1997 پس از شرکت هیوندای به دومین برند ارزشمند کره جنوبی مبدل شد .

در همان سال شرکت های سامسونگ و گروه ال جی به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم حضور داشتند و رقابت تنگاتنگی بین آنها در جریان بود.

شرکت دوو در آن سال ها به یک هولدینگ قدرتمند بدل شد و حدود 20 شرکت زیرمجموعه داشت که هرکدام در یک صنعت مستقل و یا در صنایع وابسته به لوازم خانگی مشغول به فعالیت بودند .

در این مطلب می توانید با یخچال و فریزر دوو بیشتر آشنا شوید .

دوو الکترونیک علاوه بر خطوط تولید پر تیراژ در کره جنوبی دارای شرکت های اقماری بسیاری در سرتاسر دنیاست و محصولات خود را در سایر کشور ها نظیر مکزیک، اسپانیا، لهستان، مالزی،چین، ویتنام و … مونتاژ کرده و در بازار محلی به فروش می رساند .

حضور این برند در کشور ما ایران نیز سابقه طولانی دارد و ارتباط بسیار موثر این دو کشور مرز های تجارت را از واردات صرف به یک تبادل تکنولوژی و تجربه بدل کرده است.

 

ویژگی های ساید بای ساید دوو :

همانطور که اشاره شد رقابت تنگاتنگ تجاری بین دوو الکترونیک ، سامسونگ و ال جی باعث شده است تا محصولات این برند ها به صورت مداوم در حال به روز رسانی و پیشرفت باشند و هر ساله شاهد تغییرات چشم گیر ظاهری و تکنولوژیکی در محصولات آنها از جمله ساید بای ساید باشیم .

ساید بای ساید دوو دارای محفظه مجزا برای نگهداری از میوه ها و سبزیجات بوده و با کنترل شرایط رطوبت و برودت هوا ماندگاری آنها را به طرز چشم گیری می افزاید .

برای کسب اطلاعات تخصصی تر می توانید به صفحه ساید بای ساید های دوو مراجعه نمایید .

همچنین طبقات داخلی آن از جنس پلاستیک های مستحکم شده با الیاف است که می تواند وزن بالای لوازم روی آن را تحمل نموده و طی سال های متوالی کیفیت و ظاهر مناسب خود را حفظ نماید . همچنین طراحی داخلی به صورتی است که بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود جای طبقات را عوض نمایید .

سیستم منحصر به فرد سیرکوله خشک ، رطوبت داخل یخچال را با سرعت بالا کاهش می دهد و با جریان هوا برودت را به تمامی نقاط داخلی می رساند .

در قسمت فریزر ، رطوبت گیر های بسیار قوی جلوی ایجاد برفک ها را می گیرند و مبدل های حرارتی در این قسمت به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند با سرعت بسیار بالا اقلام داخلشان را منجمد نمایند .

همچنین صفحه نمایش با دارا بودن منو های ساده و کاربردی شما را قادر خواهند ساخت تا به سادگی دمای یخچال و فریزر را تنظیم نمایید و از دیگر قابلیت های ساید بای ساید دوو استفاده نمایید .

تعمیرات ساید آمانا تشابهاتی با این مطلب دارد که مطالعه صفحه مربوط به آن خالی از لطف نیست .

عنوان

نکات مراقبتی از یخچال و ساید بای ساید دوو :

برای اینکه کمتر به تعمیرات ساید بای ساید دوو نیاز داشته باشید لازم است نکات زیر را رعایت نمایید . بدیهی است رعایت نکات ساده زیر باعث طول عمر دستگاه شما شده و هزینه های نگهداری آن را به طرز چشم گیری کاهش خواهد داد .

1- برای گردش هرچه بهتر هوا در داخل یخچال بهتر است اقلام داخل یخچال را کمی با فاصله از هم قرار دهید تا جریان هوا مختل نشود .

2- ساید بای ساید دوو را به گونه ای قرار دهید که در پشت آن فضایی حدود 15 الی 20 سانتی متر باقی بماند تا تبادل حرارتی به خوبی صورت پذیرد.

3- مبدل های حرارتی پشت دستگاه را دست کم سالی دو مرتبه تمیز کنید تا تبادل حرارت بهینه باشد

4- برای نظافت داخل یخچال و فریزر از شوینده های ملایم غیر الکلی استفاده کنید تا شفافیت و کیفیت قطعات داخلی حفظ شود

5- مواد غذایی گرم را ابتدا در بیرون از یخچال نگهداری کنید تا به دمای محیط برسند و سپس آنها را در یخچال قرار دهید .

6- از قرار دادن یکباره مقدار زیاد مواد غذایی در یخچال و فریزر بپرهیزید

7- درب یخچال و فریزر را برای مدت بیش از چند ثانیه باز نگه ندارید .

8- سرویس های دوره دستگاه را جدی بگیرید و اقلام مصرفی آن را مطابق با زمان بندی ارائه شده در کاتالوگ تعویض نمایید .

همانطور که اشاره شد رعایت موارد بالا نیاز دستگاه شما را به تعمیرات به حداقل خواهد رساند . اما در ادامه توصیه هایی برای زمانی که به تعمیرات ساید بای ساید دوو نیاز دارید ارائه خواهد شد .

در درجه اول بهتر است برای تعمیرات ساید بای ساید دوو به سراغ نمایندگی های مجاز این محصولات بروید . این نمایندگی ها با توجه به تجربه بالای تعمیرکارانشان و نیز سرعت عمل در تامین قطعات یدکی معتبر و با اصالت، خدمات بهتر و مفید تری را به شما ارائه خواهند داد .

تعمیرات این محصول توسط تعمیرکاران متفرقه و ریسک معیوب شدن برخی قطعات با توجه به دشواری تهیه آن ها، ممکن است یخچال شما را برای مدت چند هفته به صورت معیوب باقی بگذارد .

همچنین استفاده از لوازم یدکی غیر اصل گرچه تعمیرات را با هزینه کمتری به پایان می رساند ، اما بعید به نظر می رسد که این قطعه زمان طولانی ای برای دستگاه کارایی داشته باشد ،لذا در کوتاه مدت مجبور خواهید بود که تمامی هزینه های تعمیرات ساید بای ساید دوو را مجددا متقبل شوید .

برای درک بهتر تفاوت های محصولات ساخت کشور ترکیه و کره بهتر است به صفحه تعمیر ساید بکو مراجعه نمایید .

از دیگر محاسن بهره گیری از نمایندگی های مجاز گارانتی تعمیرات است که بسته به نوع تعمیرات و لیست قطعات تعویض شده مدتی بین 6 ماه تا یک سال، پکیج ارائه شده به شمارا گارانتی می نمایند و از این رو با خاطری آسوده از دستگاه استفاده خواهید نمود .

شرکت ایران یدک،نماینده رسمی تعمیرات ساید بای ساید دوو آماده است تا با بهره گیری از کادری مجرب و توانایی تامین قطعات مورد نیاز ، خدمات ارزنده ای را با نازلترین قیمت به شما ارائه نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *