تاریخچه برند جنرال الکتریک :

بهتر است قبل از پرداختن به مبحث تعمیر ساید جنرال الکتریک ،اندکی با این برند آشنا شویم . سابقه ایرانیان با این برند به سال های دهه 40 و 50 شمشی باز میگردد و بسیاری این برند را با لوازم خانگی و آشپزخانه بسیار با کیفیت و با دوام به خاطر دارند .

کمپانی جنرال الکتریک کمپانی خوشه ای آمریکایی و چند ملیتی است که ساختمان عملیاتی آن در شهر نیویورک و ساختمان مرکزی آن در شهر فیرفیلد کنتیکت واقع شده است.

 

این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیاست و بارها در لیست ارزشمند ترین شرکت های ایالات متحده قرار گرفته است. گستره تولیدات این شرکت بسیار وسیع است و از رادیو های کوچک تا موتور های جت هواپیما های مسافربری را شامل می شود.

این برند خوشنام با محصولاتی از قبیل یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و دیگر تجهیزات برقی آشپزخانه در بازار ایران حضور موفقی دارد.

یخچال های ساید بای ساید ساختار نسبتا پیچیده تری نسبت به نمونه های معمولی خود دارند و همین امر نیاز آنها به تعمیرات و نگهداری را بیشتر می کند. از این رو تعمیر ساید جنرال الکتریک نیز به دلیل تعداد بالای استفاده کنندگان از آن از اهمیت ویژه ای برخورداز خواهد بود.

در نظر داشته باشید یک وسیله الکترو مکانیکی هرچقدر هم با کیفیت تولید شده باشد از تعمیرات بی نیاز نخواهد بود. محصولات جنرال الکتریک هم علی رغم دقت و کیفیت بالایی که صرف تولیدشان شده ممکن است به دلایلی که در ادامه به آن اشاره می کنیم نیازمند تعمیرات باشند .

ویژگی های ساید جنرال الکتریک :

 

1. ساید جنرال الکتریک با رده انرژی A+ محصول کشور مکزیک می باشد.

 

2. ظرفیت کل سایدهای جنرال الکتریک 692 لیتر می باشد که ظرفیت لازم را جهت قرار دادن حجم بالایی از مواد غذایی در اختیار قرار می دهد.

3. این دستگاه بدون برفک می باشد و نیاز به برفک زدایی از محفظه فریزر نیست.

4. طراحی دستگیره ها به نحوی است که امکان باز و بسته کردن آسان درب یخچال و فریزر را فراهم می کنند.

5. برای زیباتر شدن سایدها ، لامپ ال ای دی در داخل محفظه تعبیه شده است.

6.این دستگاه برای مصارف خانگی طراحی و تولید شده است 

7.ساید جنرال الکتریک در مصرف انرژی بسیار بهینه است و قابلیت های جالبی همچون محفظه تخصصی تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات و سرمایش سریع اقلام داخل فریزر دارد

عنوان

شوینده ماشین ظرفشویی۲

علل خرابی ساید جنرال الکتریک :

 

1-وجود قطعه معیوب از زمان تولید دستگاه

 

2-استفاده در شرایط غیر استاندارد و آسیب زننده

3-صدمات ناشی از ضربه یا حرارت

4-خرابی ناشی از استهلاک و پایان عمر مفید دستگاه

5-عدم سرویس به موقع و تعویض نشدن قطعات مصرفی که عمر مفید مشخصی دارند .

6-استفاده از خدمات سرویسکاران غیرمجاز و کم تجربه که ممکن است صدمات سنگینی به یخچال و فریزر وارد آورند .

7-استفاده از قطعات غیر اصل که در ابتدای امر قیمت فریبنده ای دارند اما در آینده ممکن است صدمات عدیده ای در پی داشته باشند .

 

سرویس و نگهداری شامل بازدید کلی و حصول اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ها و نیز تعویض قطعات مصرفی مورد استفاده در یخچال ساید بای ساید می تواند باعث افزایش چشمگیر عمر مفید دستگاه شما شود و در بسیاری از موارد شما را از تعمیر ساید جنرال الکتریک بی نیاز گرداند.

 

در فرایند سرویس و نگهداری اگر مشکلی نیز شناسایی شود در مراحل اولیه بوده و تعمیر آن به مراتب کم هزینه تر از زمانی خواهد بود که مشکلی گسترش پیدا کرده است .

برخی خرابی ها به صورت زنجیره ای اتفاق می افتند و در صورت عدم رسیدگی به موقع می توانند باعث خرابی سیستم های همکار خود در یخچال شوند . پس بهتر است سرویس به موقع دستگاه را جدی بگیریم تا حتی الامکان نیازی به تعمیر ساید جنرال الکتریک پیدا نکنیم.

با تمام این تفاسیر و در نظر داشتن قیمت بالای تعمیرات اساسی این دستگاه بهتر است نسبت به سرویس های دوره ای،خرابی های کوچک و نقص های جزئی در عملکرد این دستگاه با حساسیت بالایی برخورد نموده تا از متحمل شدن هزینه های بالا جهت تعمیر ساید جنرال الکتریک جلوگیری نمایید .

تعمیر ساید جنرال الکتریک :

 

1- ساید جنرال الکتریک یک دستگاه پیچیده ساخت ایالات متحده است که کارایی خود را مدیون نظم مهندسی فوق العاده قطعات آن است. حال تصور کنید یک تعمیر غیر اصولی چه صدماتی را ممکن است به این سیستم منظم و منسجم وارد آورد.

 

2- با توجه به مشکلات در واردات قطعات ارجینال محصولات آمریکایی، بازار مملو از قطعات غیر اصل شده است که این امر تامین لوازم مورد نیاز برای تعمیر ساید جنرال الکتریک را مشکل تر از پیش کرده است.

طبیعی است اگر شخصا نسبت به تهیه قطعات یدکی اقدام نمایید ریسک خرید قطعات غیر اصل بیشتر خواهد بود. امروزه این قطعات با دقتی بالا در ظاهر و بسته بندی تولید می شوند که تشخیص آن ها از قطعات اصل را بسیار مشکل کرده است.

پیشنهاد می کنیم که اینکار را به تعمیرکار مورد اعتماد خود بسپارید و یا از فروشگاه های معتبر این صنف استفاده نمایید.

با توجه به مشکلات حمل و نقل ساید جنرال الکتریک تمامی تعمیرات در محل و توسط تعمیرکاران دوره دیده و مجرب انجام می شود . در صورت نیاز به قطعات یدکی نیز فروشگاه ایران یدک با تنوعی بی نظیر از انواع برند ها نیاز شما را برآورده خواهد ساخت و قطعات ارجینال به همراه ضمانت تعمیرات تقدیم شما خواهد شد .

 

تیم مجرب تعمیرات شرکت ایران یدک علاوه بر تجربه و تخصص لازم برای تعمیرات دسترسی کاملی به تجهیزات و قطعات ارجینال این شرکت دارند که میتوانند شما را در این امر یاری نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه قطعات ساید جنرال اکتریک مراجعه فرمایید.


ایران یدک ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیرات ساید بای ساید و همچنین تامین کننده کلیه قطعات ساید و دیگر تجهیزات میباشد.

 

امکان خرید آنلاین از سایت و همچنین مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در اختیار شما قرار داده شده است. جهت استعلام قیمت نیز میتوانید به صفحه محصولات مراجعه نمایید و یا محصول مورد نظر را در قسمت جستجو بیابید ، همچنین امکان ثبت سفارش اینترنتی و ارسال نیز وجود دارد.

در صورت وجود هرگونه مشکل در فرآیند ثبت محصولات با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات قطعات بوش