ایران یدک نمایندگی تعمیر ساید آمانا

فروشگاه ایران یدک نمایندگی‌ تعمیر ساید آمانا در ایران است. این فروشگاه با داشتن تیمی مجرب و متخصص در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش سعی دارد تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند. این فروشگاه به عنوان یکی از ارائه دهندگان قطعات یدکی اصلی آمانا نیز شناخته شده است. بنابراین اگر نیاز به تعمیرات یا خدمات پس از فروش برای محصولات آمانا خود دارید می‌توانید با فروشگاه ایران یدک تماس بگیرید.

مجموعه ایران یدک آماده ارائه انواع قطعات و تعمیرات ساید بای ساید و یخچال فریزر آمانا می باشد و همچنین آشنایی کامل با این برند ما را در انجام تعمیرات توانمند ساخته است. تعمیرات ساید بای ساید یا یخچال فریزر آمانا این مجموعه بوسیله قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر دستگاه توسط تکنسین های مجرب و با سابقه در این نمایندگی مجاز انجام می گردد.

نمایندگی ایران یدک با داشتن 25 سال سابقه درخشان همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر ساید آمانا و عدم نیاز به جابجایی یخچال‌ فریزر ما تعمیر ساید آمانا را در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به جابجایی نخواهد داشت.

به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود. در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود تا ضمن بالا بردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

 

مشکلات متداول برای یخچال ساید آمانا

یخچال فریزر خنک نمی کند
یخچال فریزرصدا میدهد
یخچال فریزر روشن نمیشود
عوامل بوی نامطبوع یخچال فریزر
کمپرسور یخچال فریزر یکسره کار میکند
ایرادهای یخساز در ساید بای سایدها
عیب یابی یخچال فریزر
شارژگاز یخچال فریزر
ارور و کد خطاهای یخچال فریزر
شکستگی و زنگ زدگی بدنه یخچال
شکستگی پدال ها و دستگیره های یخچال

 

آیا ایران یدک تعمیر ساید آمانا را در محل مشتری ارائه می‌دهد؟

فروشگاه ایران یدک برای تعمیرات محصولات ساید آمانا خدمات تعمیراتی در محل مشتری را نیز ارائه می‌دهد. در صورتی که شما در محل خود نیاز به تعمیرات یا خدمات پس از فروش دارید می‌توانید با ایران یدک تماس بگیرید و درخواست خود را برای خدمات در محل ارسال کنید. تیم فنی ایران یدک با بهره‌گیری از تجربه و دانش کافی در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش ساید آمانا آماده است تا با کمترین زمان ممکن به محل شما بروند و خدمات لازم را در محل ارائه دهند.

 

چرا بهتر است تعمیر ساید آمانا خود را به نمایندگی یخچال آمانا بسپاریم؟

  • داشتن تعمیرکارانی که به طور مداوم در دوره های آموزشی دانش خود را به روز می کنند
  • استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات
  • گارانتی خدمات ارائه شده
  • برآورد هزینه تخمینی قبل از انجام عیب یابی
  • قیمت‌ منصفانه برابر با نرخ تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی
  • انعطاف در تعیین زمان تعمیر ساید بای ساید آمانا
  • متخصصان و تعمیرکارانی با 20 سال تجربه

متخصصان حرفه ای و باتجربه نمایندگی آمانا می توانند در سریعترین زمان ممکن به شما کمک کنند تا مشکل دستگاهتان برطرف شود. از جمله مشکلات متداولی که نیاز به عیب یابی دارد میتوان به صدای غیرطبیعی یخچال، کار نکردن کمپرسور یخچال، خراب شدن یخساز، روشن نشدن دستگاه و… اشاره کرد که صرف نظر از مشکل بوجود آمده میتوانید روی کمک ما حساب کنید.

 

نمایندگی تعمیر ساید بای ساید آمانا در تهران

ایران یدک به عنوان نمایندگی تعمیر ساید آمانا در تهران سال های زیادی است که پشتیبانی و خدمات دهی به مشترکین محصولات لوازم خانگی آمانا را بر عهده دارد و توانسته است در طی سال‌ها کار در این زمینه خاطره خوبی را از ارائه خدمات یخچال آمانا در ذهن مشتریان خود ثبت کند. این مرکز با داشتن متخصصان حرفه ای تعمیر ساید آمانا توانسته است گام به گام با فناوری روز دنیا کار سرویس لوازم خانگی را در تعمیرگاه مجاز آمانا عهده‌دار شود.

 

خدمات پس از فروش و تعمیرگاه ساید آمانا در تهران

خدمات پس از فروش آمانا (amana) یکی از مؤثر ترین اهداف بازاریابی محصولات و لوازم خانگی شرکت آمانا است که توانسته است طی سال‌ها تلاش در صدها نمایندگی تعمیرات آمانا گام بزرگی را در زمینه تعمیر، سرویس و خدمات پس از فروش لوازم خانگی آمانا بردارد. با وجود این پشتیبانی شما حتی بعد از سال ها استفاده از لوازم خانگی آمانا تنها نیستید و اگر مشکلی هر چند کوچک داشته باشید تیم خدمات پس از فروش آمانا به صورت شبانه روز در نمایندگی تعمیرات یخچال آمانا در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن آماده خدمات رسانی به شما هستند.

 

تعمیرگاه تخصصی ایران یدک برای ساید آمانا چگونه می تواند مشکل من را حل کند؟

تعمیرگاه تخصصی و مجاز ما بهترین و قابل اعتمادترین گزینه برای سرویس و تعمیر ساید آمانا است. با ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در تهران و گارانتی خدمات ارائه شده ما بهترین انتخاب شما برای تعمیر ساید بای ساید آمانا شما هستیم. مهم نیست که یخچال شما از کدام مدل می باشد زیرا ما تمامی مدل ها را تعمیر می کنیم. سیستم خدمات دهی ما نزدیکترین متخصص را جهت تعمیر در زمانی که شما تعیین می کنید به محل اعزام نموده تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را برطرف کنند.

 

استفاده از قطعات اصل و اورجینال ساید آمانا

تعمیر ساید یا یخچال فریزر آمانا بوسیله قطعات اصل و اورجینال برای تعمیر دستگاه در نمایندگی مجاز ایران یدک انجام می گیرد.

یکی از نکات مهمی که پس از خرید از نمایندگی آمانا باید به آن توجه داشته باشید این است که هر موقع وسیله شما به تعمیر احتیاج پیدا کرد در اولین مرحله با نمایندگی تعمیر آمانا تماس بگیرید تا کارشناسان ایران یدک شما را راهنمایی کنند. توجه داشته باشید در صورتی که به تعمیرگاه هایی غیر از نمایندگی آمانا مراجعه کنید هیچ تضمینی وجود ندارد که دستگاه شما به درستی عیب یابی شده و تعمیر گردد. در نمایندگی آمانا مهندسان متخصص در مورد هر وسیله اطلاعات کافی دارند و به سرعت می توانند نقص دستگاه را متوجه شوند. علاوه بر این تکنسین ها به علم روز آشنا هستند و این علم و آگاهی در زمان رونمایی هر محصول جدید بروز خواهد شد.

حال آن که تعمیرکار های متفرقه به سازه و تکنولوژی استفاده شده در محصولات آمانا آشنایی ندارند و نمی توانند به درستی عیب وسیله شما را متوجه شوند. اما نکته ی اصلی این است که حتی پس از عیب یابی صحیح باید از قطعات اورجینال برای تعمیر لوازم خانگی استفاده کرد، چون قطعات تقلبی نه تنها کارآیی لازم را ندارند بلکه در طولانی مدت به دستگاه آسیب های جبران ناپذیری وارد می کنند.

پس تا این جا متوجه لزوم استفاده از قطعات اصلی شده اید، بهتر است بدانید که قطعات اورجینال لوازم خانگی آمانا تنها در نمایندگی آمانا در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

 

دلایل ایجاد برفک در یخچال آمانا

  • قرار دادن مواد غذایی گرم داخل یخچال فریزر

مواد غذایی به صورت گرم داخل یخچال فریزر قرار داده نشود و مواد غذایی با ظروف در بسته داخل یخچال قرار گیرند.

  • تعداد دفعات باز شدن درب یخچال فریزر

درب ساید بای ساید کمتر باز و بسته شود چون با هر بار باز و بسته شدن درب ساید، مقدار زیادی هوای گرم و رطوبت داخل محفظه شده و باعث ایجاد برفک در یخچال فریزر می‌شود.

  • تنظیم دمای مناسب

دمای تنظیم شده در ساید بای ساید  به درستی تنظیم نشده است. در صورتی که دمای تنظیم شده بالا باشد و هوای داخل یخچال فریزر گرم باشد در واقع کندانس رخ داده و حاصل ایجاد رطوبت بر روی بدنه داخلی و در نتیجه  شروع به برفک زدن می کند.

  • ایجاد برفک به علت گردش هوای نامناسب در ساید بای ساید

گردش هوا در داخل یخچال فریزر موجب میشود تا هوای سرد به همه جای یخچال فریزر برسد، در صورتی که با قرار دادن مواد غذایی و ظروف بزرگ در جلوی دریچه های گردش هوا باعث مسدود شدن جریان هوای داخل یخچال فریزر شده و  گرم شده و باعث ایجاد برفک خواهد شد.

دلایل متداول عدم سرد کردن ساید آمانا

چندین دلیل متداول وجود دارد که باعث می شود یخچال آمانا کار کند اما سرد نمی شود که در ادامه مواردی را اشاره می کنیم:

  • کندانسور کثیف

سیم پیچ های کندانسور در قسمت بیرونی یخچال قرار دارند. با گذشت زمان ، گرد و غبار و گرد و غبار ممکن است روی کویل ها جمع شود و از ظرفیت آنها برای گرمازدگی کم شود. اگر کویل ها بیش از حد کثیف شوند، فضای داخلی یخچال قادر به رسیدن به دمای کافی سرد نیست.

  • خرابی فن

یخچال و فریزرهای آمنه دارای دو فن است: موتور فن اواپراتور و موتور فن کندانسور در صورت عدم موفقیت هر یک از این موتورها داخل یخچال به اندازه نیاز خود سرد نخواهد شد.

  • مشکلات کمپرسور

رله شروع شکسته، خازن یا موتور کمپرسور توانایی خنک کننده یخچال را مهار می کند. این واحد ممکن است کار کند اما به دمای داخلی مطلوب نمی رسد.

  • نشت گاز

ممکن است بدلیل پوسیدن لوله ها نشت گاز داشته باشد. نشتی گاز یک مشکل شایع در فریزرها یا یخچال آمانا است. ممکن است دستگاه نیاز به تعمیر و شارژ مجدد آن داشته باشد.

 

خدمات ایران یدک به عنوان نمایندگی تعمیر ساید آمانا

زمانی که تصمیم به خرید سایدآمانا می گیریم تمامی افرادی که با آن ها راجع به این موضوع مشورت می کنیم، پیشنهاد می کنند که در انتخاب برند وسایل مورد نیازمان دقت بسیاری کنیم چون بازار این روز ها پر از نمونه های بی کیفیت و یا تقلبی است که با نام برند های دیگر افراد را فریب می دهند و تنها پس از خرید است که مشتریان متوجه اشتباه خود خواهند شد. این در حالی است که هزینه ی گزافی که آن ها با توجه به تورم روز پرداخته اند، بر باد رفته و وسیله ای که تهیه کرده اند عملا کاربردی نخواهد داشت.

به همین جهت یکی از امکانات مهمی که موقع خرید از نمایندگی آمانا شامل حال خریداران می شود، خدمات پس از فروش ویژه ی این برند است. علاوه بر این نمایندگی تعمیر آمانا نیز در هر شرایطی آماده ی خدمت رسانی به خریداران است. در این قسمت برخی از خدمات ویژه ی نمایندگی آمانا را برمی شمریم.

  • ارسال سریع کالای خریداری شده به محل مورد نظر مشتریان
  • تحویل کارت گارانتی معتبر
  • تعمییر رایگان لوازم خانگی دارای ضمانت نامه در مدت گارانتی تعیین شده
  • حضور کارشناسان حرفه ای هنگام نصب و راه اندازی
  • حضور تکنسین های متخصص برای عیب یابی و تعمیر لوازم خانگ

شماره تماس تعمیرگاه آمانا

02166051427

بدودن دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *