مقالات

فیلتر های ساید بای ساید

فیلتر دستگاه تصفیه آب

فیلتر های ساید بای ساید تاثیر بسزایی در کیفیت آب یخچال دارند. این فیلتر ها به مقاصد زیر در یخچال ها تعبیه می شوند : 1- حذف طعم و بوی نامطبوع آب 2- فیلتر کردن ذرات بسیار ریز موجود در آب 3- حذف رسوباتی که ممکن است برای مجاری آب یخچال مشکلاتی را بوجود آورند

لئو هابیتانت

  1. فیلتر های کاغذی
  2. فیلتر های ذغالی
  3. فیلتر های فلزی
  4. فیلتر های مشبک و …

فیلتر ها در صنایع غذایی:

واضح است مواردی که به صنایع غذایی ارتباط داشته باشند از استاندارد های سختگیرانه ای تبعیت می کنند. زیرا سلامتی مصرف کنندگان در گرو رعایت این استاندارد ها خواهد بود.

 

با توجه به حساسیت کیفیت آب نوشیدنی ، تکنولوژی فیلترینگ به وسیله ذغال اکتیو برای این موضوع نسبت به سایر روش های فیلترینگ برتری دارد و شرکت های سازنده تمایل بیشتری برای استفاده از این نوع فیلتر ها دارند.

فیلتر های ساید بای ساید ذغالی :

ذغال به لحاظ ساختاری متخلل و پر از سوراخ است. این خاصیت اجازه می دهد مایعات یا هوا از داخل آن نفوذ کنند و در تماس مداوم با کربن موجود در ذغال قرار گیرند.

ذغال دارای واکنش پذیری بسیار بالایی با مواد سمی است و کمک می کند تا ناخالصی ها و عوامل سمی و بیماری زا پس از عبور از ساختار متخلل آن به دام بیفتند.

ذغال استفاده شده در فیلتر های ساید بای ساید از نوع ذغال اکتیو است. ذغال اکتیو به نوعی از ذغال گفته می شود که دارای کربن واکنش نداده است و می تواند در بازه ای از زمان خاصیت فیلترینگ بسیار خوبی را از خود بروز دهد.

واضح است که ذغال اکتیو دارای عمر مفید کاربری خواهد بود و لازم است پس از مدتی آن را با یک فیلتر جدید جایگزین کرد

فیلتر داخل تصفیه آب یخچال ساید بای ساید :

فیلتر داخلی یخچال انواع مختلفی دارد که دارای اشکال متفاوتی می باشد مانندلیوانی استوانه ای . اما اساس جا زدن و نصب آنها به یک شیوه می باشد به این صورت که باید انتهای آن ها را بگیرید .

 

خلاف عقربه ساعت 90 درجه بچرخانید تا باز شود و به همان صورت برای نصب بعد از جا زدن 90 درجه در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قفل شود.

کنسولگری کراس

مشکلات فیلتر ها :

1. بو و طعم آب عوض شده:

 

اگر تازه فیلتر را عوض کرده اید این مشکل جدی نیست چون وقتی فیلتر عوض می شود کار فیلتراسیون آب شروع می شود و ممکن است احساس کنید که طعم آب تغییر کرده است اما ار چند ماهی ز تعویض فیلتر می گذرد و این احساس را دارید حتما سریع فیلتر را تعویض کنید.

2. فشار آب یخچال کم شده :

فشار آب از خروجی یخچال کم شده است که در این صورت باید اول شیر آب ورودی به یخچال را چک کنید که نیمه بسته نباشد و سپس شلنگهای ورودی از شیر آب تا یخچال را چک کنید تا در صورت بروز مشکل آن را برطرف کنید.

3. آب لیوان اول گرم است :

زمانی که تازه فیلتر را تعویض کرده اید اگر مدل فیلتر یخچال شما داخلی یا بیرونی است باید چندین ساعت به آن زمان بدهید که آب مخزن داخلی و فیلتر خنک شود .

تعویض به موقع قطعات مصرفی تضمین کننده کارکرد صحیح دستگاه تصفیه آب شما خواهد بود.

شرکت ایران یدک آمادگی دارد تا فیلتر های مورد نیاز برای یخچال شما را از نوع ارجینال تهیه و ارسال نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه فیلتر تصفیه آب مراجعه فرمایید.

 


ایران یدک ارائه دهنده انوع فیلتر های ساید بای ساید به صورت ارجینال با گارانتی شما میتوانید کلیه محصولات مورد نظر خود را از طریق فروشگاه آنلاین ایران یدک سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

 

همچنین تعمیر کاران خبره و مجرب آماده خدمت رسانی به شما میباشند. علاوه بر فروش قطعات و فیلتر تصفیه آب تعمیران ساید بای ساید و تعمیرات لباسشویی و ظرفشویی نیز انجام میشود.

کلیه قطعات کاملا ارجینال ، صد در صد تضمینی تعویض و نصب میگردند. کلیه قطعات ساید ویرپول | ساید کنمور | ساید جنرال الکتریک | ساید آمانا | ساید فریجیدر | ساید وستینگهاوس | ساید مای تگ | لباسشویی بوش | ظرفشویی بوش و… در صفحه محصولات ایران یدک موجود میباشد.

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *