مقالات

قطعات ساید جنرال الکتریک

ساید جنرال الکتریک

شرکت جنرال الکتریک شرکت خوشه ای آمریکایی و چند ملیتی است که ساختمان عملیاتی آن در نیویورک و ساختمان مرکزی آن در فیرفیلد کنتیکت واقع است.

این شرکت از تولید کنندگان بسیار بزرگ و قدیمی در دنیاست و بارها در لیست تولیدکنندگان برتر آمریکا و جهان جای گرفته است.

تولیدات این شرکت گستره بسیار وسیعی دارند و از رادیو تا موتورهای جت کوچک را شامل می شوند.

در کشور ما این برند را به محصولات الکترونیکی یا مکانیکی آشپزخانه ها نظیر یخچال،فریزر،ماشین لباس شویی و ظرفشویی می شناسند.

قطعات ساید ساید جنرال الکتریک

قطعات ساید جنرال الکتریک اگر به مقدار کافی در بازار موجود باشند تضمین خواهند کرد که دستگاه شما برای سال های زیادی مشغول به کار خواهد بود و نیاز های شما را برطرف خواهد کرد.

محصولات جنرال الکتریک دارای کیفیت بسیار بالایی در تولید هستند اما خراب شدن محصول بعد از چند سال اجتناب ناپذیر خواهد بود و نیاز به تعمیرکار و قطعات یدکی اورجینال به وجود خواهد آمد.

همچنین باید در نظر داشت هر وسیله الکترومکانیکی تعدادی قطعه مصرفی دارد که نیاز به تعویض به صورت دوره ای دارند.

تعویض دوره ای این قطعات به افزایش عمر مفید دستگاه شما خواهد انجامید.

به دلیل مشکلات در واردات محصولات تولید آمریکا و اروپا، متاسفانه شاهد حجم بسیار بالایی از قطعات یدکی غیر اصل در بازار هستیم که استفاده از آنها میتواند علاوه بر اتلاف نقدینگی شما صدمات جدی ای به دستگاه وارد نماید.

با توجه به اینکه تشخیص قطعات یدکی اصل از نمونه غیر اصل آن نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد پیشنهاد میکنیم نسبت به تهیه قطعه یدکی شخصا اقدام ننمایید و این وظیفه را به تعمیر کار خود بسپارید.

ایران یدک آمادگی دارد با سابقه ای بسیار درخشان و در اختیار داشتن کادر فنی مجرب و تنوع بسیار بالایی از قطعات ساید جنرال الکتریک خدمات ارزنده ای را در کوتاه ترین زمان به شما عزیزان ارائه نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قطعات ساید ویرپول مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *